Polityka Zwrótów

  • Polityka Zwrótów

Polityka Zwrotów Smak Kebab

1. Brak Zwrotów Jedzenia
Ze względu na charakter naszych produktów, wszystkie sprzedawane dania w Smak Kebab są świeżo przygotowywane na zamówienie, dlatego nie przyjmujemy zwrotów jedzenia. Prosimy o dokładne sprawdzenie zamówienia przed jego odbiorem lub dostawą.

2. Reklamacje
Jeśli zamówienie jest niekompletne, niezgodne z opisem lub zostały popełnione inne błędy, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym zespołem pod numerem +48 500 520 711. Zajmiemy się rozwiązaniem problemu poprzez ponowne przygotowanie posiłku lub inną formę rekompensaty, w zależności od sytuacji.

3. Zwroty Pieniędzy
W wyjątkowych przypadkach, gdy błąd leży po naszej stronie (np. niewłaściwe zamówienie, brak możliwości realizacji zamówienia), oferujemy pełny zwrot środków lub możliwość otrzymania vouchera na przyszłe zakupy. Wszelkie wnioski o zwrot należy zgłaszać w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia.

4. Anulowanie Zamówienia
Zamówienia mogą być anulowane do 10 minut po ich złożeniu, dzwoniąc pod numer +48 500 520 711. Po tym czasie, zamówienie zostaje wprowadzone do realizacji i nie można go anulować ani zwrócić.

5. Zmiany w Zamówieniu
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu, skontaktuj się z nami natychmiast po jego złożeniu. Postaramy się dostosować zamówienie, o ile nie rozpoczęliśmy jeszcze jego realizacji.

close

Your Cart:

My Orders:

No products in the cart.

Toggle Delivery Availability Form

Sorry, We are not available to delivery in your area

Delivery Availability Checker

Restaurant Location

Search your location
Locate Me

Dane płatności

Informacje dodatkowe

Your order

Produkt Kwota
Kwota 0,00 
Łącznie 0,00 

Your personal data will be used to process your order, support your experience throughout this website, and for other purposes described in our polityka prywatności.

0 Items cart count